„Samouništavanje“ ćelija raka nakon komande čestica gvožđe oksida

28.06.2020. | 16:14

Istraživači Baltičkog federalnog univerziteta „Imanuel Kant“ i Nacionalnog univerziteta za nauku i tehnologiju „Misis“ odredili su odnos magnetnih nanočestica i ćelija raka u ljudskom tijelu.

Saopšteno je da se čestice mogu koristiti u dijagnostici i propisivanju individualnog liječenja onkoloških bolesti, kao i u vizuelizaciji specifičnih tumora.

Istraživači tih univerziteta su, naime, otkrili da ćelije raka mogu da apsorbuju magnetne nanočestice i na taj način „provjere“ prirodu i stepen promjena u ćelijskoj strukturi.

Svojstvo apsorpcije može se koristiti na najmanje tri različita načina: lokalnim zagrijevanjem tumora uz pomoć magnetne hipertermije, „isporukom“ lijekova ili preciznim citoksičnim uticajem. To je navedeno u članku naučnika, koji je objavljen na portalu Nano Convergence.

Na osnovu istraživanja koja su sprovedena na ljudskoj jetri, otkriveno je da su magnetne nanočestice oksida gvožđa sposobne da aktiviraju gene koji ćelijama raka daju komandu „samouništavanja“. Ovo omogućava da se govori o potrebi za temeljnijim proučavanjem citoksičnosti u budućnosti.

Naučnici su ranije pojasnili koja dijeta pomaže pri liječenju raka. Kako se navodi, da bi se povećala efikasnost liječenja, trebalo bi da se pridržavate dijeta koje uključuju upotrebu niskokalorične hrane sa prilično niskim sadržajem aminokiselina i proteina.

Izvor:(Sputnik)