Naučnici identifikovali neotkrivenu vrstu bakterije na Međunarodnoj svemirskoj stanici

23.02.2022. | 22:16

Čovječanstvo je možda konačno pronašlo “vanzemaljski život” i to na Međunarodnoj svemirskoj stanici Naučnici NASA-e identifikovali su ranije do sada neotkrivenu vrstu bakterije koja uspijeva 402km visine iznad naših glava na Međunarodnoj svemirskoj stanici ovo otkriće bi moglo pomoći da kao čovječanstvo stignemo do Marsa.

Naučnici NASA-e su iznijeli šokantnu tvrdnju nakon što su otkrili tri “prethodno neotkrivene” vrste bakterija koje su “sposobne da se kreću“

Tri različite genetske varijante pronađene su na odvojenim lokacijama na ISS-u, uključujući specijalnu komoru za rast biljaka u kojoj istraživači pokušavaju da uzgajaju usjeve u uslovima nulte gravitacije.

Metilobakterije, koje su u obliku štapa, mogle bi da pomognu u konačnoj kolonizaciji Marsa, prema studiji NASA objavljenoj u naučnom časopisu Frontiers In Microbiology.

Otkriće se smatra toliko važnim da Boffins sada žele da prošire stanicu kako bi uključili novu biološku laboratoriju za prikupljanje, obradu i analizu mikroba u svemiru bez potrebe da ih šalju nazad na Zemlju.

Naučnici su najmanje šest godina ispitivali letjelicu – lansiranu 1998. godine, kojom upravlja pet međunarodnih svemirskih agencija i kojom upravljaju posada od sedam astronauta koja se smjenjuju – radi prisustva mikroorganizama.

Naučnici NASA-e dr Nitin Kumar Sing i dr Kasturi Venkatesvaran rekli su da bi novopronađeni sojevi mogli promijeniti igru u budućnosti svemirskih usjeva. Rekli su da je neophodno pronaći nove bakterije koje pomažu u rastu biljaka u stresnim uslovima na ekstremnim mjestima sa oskudnim resursima.

Naučnici to jest istraživači smatraju da bi nove bakterije mogle pomoći u konačnoj kolonizaciji Marsa jer njihove karakteristike uključuju pomaganje vegetaciji u rastu.

U međuvremenu, NASA razmatra da li da uništi Međunarodnu svemirsku stanicu tako što će je srušiti u okean u narednih deset godina, prenose “Zaninljivosti dana”.