petak, 29 jun 2018 18:23

VIDEO - U svemir lansiran robot umjetne inteligencije

Napisano

Robot umjetne inteligencije nazvan "leteći mozak" lansiran je danas prema Međunarodnoj svemirskoj stanici u teretnom svemirskom brodu Dragon kompanije SpaceX.

Lansiranje rakete Falcon 9 s Cape Canaverala danas ujutro po mjesnom vremenu proteklo je potpuno u redu, objavila je NASA.

SpaceX, kompanija Elona Maska, ima ugovor s američkom svemirskom agencijom o snabdijevanju Međunarodne svemirske stanice. I teretni brod Dragon i raketa Falcon 9 koja ga prevozi već su letjeli u svemir. Dragon je bio u svemiru 2016., a Falkon je prije dva mjeseca u orbitu ponio NASA satelit.

Mask i njegova kompanija time nastavljaju koristiti korištene dijelove raketa i svemirskih brodova kako bi smanjili troškove putovanja u svemiru. Dragon, koji ukupno nosi 2.700 tona razne opreme, na ISS bi trebao stići 2. jula.

Ključni dio opreme je uređaj veličine košarkaške lopte nazvan CIMON - (Crew Interactive MObile CompanioN).

Programiran je da prepoznaje lice i glas astronaut

Zovu ga letećim mozgom jer je programiran da prepoznaje lice i glas njemačkog astronauta Aleksandera Gersta, geofizičara Evropske svemirske agencije. "

To je istorijski trenutak, CIMON će biti prvi robot svoje vrste u interakciji s ljudima u svemiru", rekao je stručnjak njemačkog svemirskog centra Kristijan Karaš, robotov projektni menadžer.

Izvor:(Index.hr)

Ostavi komentar

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije BL PORTAL-a.
Komentari na portalu objavljuju se u realnom vremenu i "BL PORTAL" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. BL PORTAL zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.