nedelja, 13 maj 2018 10:47

VIDEO - NASA šalje helikopter na Mars!

Napisano

Američka agencija za istraživanje svemira će poslati helikopter na Mars, u okviru misije „Marsovski rover“, čije se lansiranje planira za 2020. godinu.

„Ideja o helikopteru koji nadleće nebo druge planete je uzbuđujuća“, saopštila je NASA.

U prilogu koji je objavio Bi-Bi-Si na svom sajtu navodi se da je u pitanju mali helikopter, težak samo samo 1,8 kilograma, ali da se njegovi rotori okreću 10 puta brže od rotora standardnog helikoptera na Zemlji.

Naučnicima je bilo potrebno četiri godine kako bi napravili helikopter, koji će moći da krene ka Crvenoj planeti.

Prije nedelju dana, NASA je lansirala na Mars raketu „Insajt“ (InSight - Interior Exploration using Seismic Investigations, Geodesy and Heat Transport), u kojoj se nalazi čip sa 2.429.807 imena ljudi sa Zemlje, među kojima je i 2.835 imena osoba iz Srbije koje su poslale podatke putem sajta NASA.

Izvor:(RTS)

Ostavi komentar

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije BL PORTAL-a.
Komentari na portalu objavljuju se u realnom vremenu i "BL PORTAL" se ne može smatrati odgovornim za napisano.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. BL PORTAL zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.